Mogłoby się wydawać, że skoro współczesna branża reklamowa dysponuje już tak wieloma narzędziami i technologiami, to korzystanie z bardziej tradycyjnych produktów reklamowych nie ma wielkiego sensu. Nie jest to jednak prawda. Warto oczywiście wykorzystywać w swojej promocji wszystkie dobrodziejstwa nowoczesnej technologii, ale dobrze jest również zwrócić uwagę na rzeczy, które były popularne dawniej i nadal mogą być bardzo skuteczne.
Doskonałym przykładem są tu zwykłe ulotki reklamowe. Bardzo ważne jest przy nich umiejętne wykorzystanie, bowiem lepiej nie używać ich do zbyt nachalnego marketingu, który może jedynie zrazić do nas klientów. Ulotki mogą być świetnym nośnikiem informacji na temat naszej firmy. Odznaczają się przy tym dość niskimi cenami, zatem nikt nie powinien mieć problemów z zamówieniem większej ich ilości. Usługi takie jak tani druk cyfrowy ulotek są dostępne właściwie wszędzie. Oczywiście, obok samego druku bardzo ważny jest odpowiedni projekt graficzny, bez którego nasze ulotki nie będą w stanie przyciągnąć uwagi klientów. Warto w takim razie nieco zainwestować w odpowiednie ich przygotowanie.