Jak ważne jest zaprezentowanie produktu na wystawie, wie chyba każdy właściciel sklepu stacjonarnego. To właśnie te kolorowe, rzucające się w oczy ekspozycje sprawiają, że klienci wchodzą do danego punktu, choć z początku nie mieli takiego zamiaru. Siła wizualnego prezentowania produktu nie dotyczy jedynie wystawy, ale też jej wirtualnego odpowiednika. To, w jaki sposób przeprowadzane jest projektowanie sklepów internetowych wpływa na dalsze rezultaty. Dzięki temu można jednocześnie zyskać dodatkowe punktu albo stracić w oczach konsumentów.
Powinno się przywiązywać szczególną uwagę do tego, jak przebiega tworzenie sklepów internetowych, gdyż już na początkowym etapie łatwo popełnić błąd, który trudno będzie potem zlokalizować. Przez to właśnie tracą liczne witryny, które nie zdają sobie sprawy, że kłopot tkwi w technicznym aspekcie ich strony i bloga, a nie w działaniach marketingowych, które przebiegają pomyślnie.
Na koniec powinno się też zapewnić właściwe pozycjonowanie sklepów, dzięki któremu pojawią się one w wynikach wyszukiwania największych liderów swoich rynków, np. Google, Yahoo! czy Baidu.