Osoby, które zajmują się marketingiem, wiedzą, jaką jest on rozległą dziedziną. Obejmuje on zachowania ludzkie w codziennych sytuacjach oraz ekstremalnych okolicznościach spotykanych tylko w czasie wyprzedaży obejmujących Kielce i okolice. Wykorzystują wyniki badań przeprowadzanych przez psychologię społeczną, projektując przekaz reklamowy w taki sposób, aby zachęcić do kupna lub skorzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Jest to praca żmudna i czasochłonna, dlatego też zatrudniana się do tego agencja marketingowa Kielce, która zajmuje się kompleksową promocją marki i firmy.
Przygotowują oni plan w oparciu o dane, jakie uzyskują, dzięki wyspecjalizowanym narzędziom internetowym. Zaliczają się do nich wskaźniki porzuconych koszyków, reakcji na promocje i przeceny oraz rabaty i okazje cenowe. Wiele z tych informacji nabytych zostaje poprzez monitoring cen konkurencji. Dobry biznesmen uczy się na błędach innych, aby nie popełnić ich we własnym przedsiębiorstwie i nie żałować zaprzepaszczonej szansy na sukces. Ignorowanie potencjalnego zagrożenia ze strony rywali to poważne uchybienie, zwłaszcza przy dynamicznie zmieniającym się rynku nastawionym na zadowalanie potrzeb klientów.